تفریحات رایگان دبی

تفریحات رایگان دبی

جاهای دیدنی رایگان دبی

با توجه به هزینه سفر به دیگر مقاصد گردشگری توریستی و دیگر کشور های خارجی، می توان گفت که دبی کشور توریستی نسبتا گرانی ست. هزینه بازدید از جاذبه های گردشگری دبی و قیمت تفریحات دبی ممکن است شما را از سفر با تور دبی منصرف کرده باشد. اما جالب است بدانید که تماشای دیدنی های درجه یک دبی و لذت بردن از سفری بی نقص و لوکس در دبی، تنها مستلزم هزینه های گزاف نیست. 

اگر می خواهید هزینه های سفر با تور دبی را به خوبی کنترل کنید، هزینه های پنهان در سفر به دبی را بشناسید و با نگفته ها و ندانسته های سفر به دبی آشنا شوید.

مکان های دیدنی و جاذبه های زیادی در دبی وجود دارد که بدون پرداخته هیچ هزینه ای حتی یک دلار، می توانید از تماشای آنها لذت ببرید و با کوله باری از خاطرات شیرین به خانه برگردید.

 

مکان های دیدنی رایگان دبی

برج خلیفه دبی

Burj Khalifa

بالا رفتن از برج خلیفه بلند ترین آسمان خراش ساخت بشر، از جذاب ترین تفریحات در دبی است که بدون پرداخت هزینه بلیط برج خلیفه امکان پذیر نیست. حتما با خود می پرسید که پس چرا برج خلیفه در لیست مکان های دیدنی رایگان دبی قرار گرفته است! 

برای تماشای عظمت و زیبایی این برج لازم نیست حتما از این برج بالا بروید، بهترین منظره برای دیدن و یا حتی سلفی گرفتن فضای بیرون برج خلیفه است که کاملا رایگان است. شب ها هنگامی که همه چراغ های برج روشن می شود، نور پردازی زیبای برج خلیفه جذابیت این برج را دو چندان می کند. در محوطه دبی مال می توانید شاهد منظره ای زیبا از برج باشید. در ایام فستیوال و جشنواره های دبی نیز نور پردازی برج خلیفه دبی از همیشه دیدنی تر است. 

فواره های دبی

Dubai Fountain Show
در طول سفر با تور دبی تماشای نمایش فواره های دبی یکی از دیدنی های محبوب دبی است که در محوطه دبی مال واقع است. شاید فکر کنید که در سرتاسر جهان می توانید نمایش فواره ها را نظاره گر باشید، اما این فواره با آنچه که تا به حال دیده اید متفاوت و به نوعی خاص تر است. فواره رقصان دبی از با کیفیت ترین و متفاوت ترین ها در دنیاست. رقص فواره ها با نور پردازی ویژه و آهنگ هماهنگ شده و آب تا ارتفاعات بالا پرتاب می شود. این نمایش به نوع خود بی نظیر است و هر کسی از دیدن آن متحیر می شود. جالب است بدانید که برای تماشای نمایش فواره ها لازم نیست پولی پرداخت کنید و یا در صف خرید بلیط بمانید. تنها یک زاویه خوب برای تماشای نمایش پیدا کنید و از آن لذت ببرید. 

سوق دبی

Souqs

سوق به عربی به معنای بازار است. بازار های دبی از جاذبه های کم نظیر این شهر است. قدمت بازار های دبی به پیش از ساخت بهترین مراکز خرید دبی برمی گردد. از این رو گشت و گذار در این بازار ها در واقع لمس فرهنگ و تاریخ دبی است. سوق های دبی توسط خیابان های مختلف، تنگ و باریک و یا پهن به هم متصل هستند. از مهمترین بازارهای دبی که نباید گشت و گذار در آنها را از دست داد بازار طلا، بازار عطر و ادکلن و بازار ادویه  همگی در همسایگی دیره دبی هستند.

مارینا دبی

Dubai Marina
مارینا دبی از تماشایی ترین دیدنی ها و مناطق شهر است که ظرافت، مدرنیته و رفاه را به نمایش گذاشته است. در مارینا دبی از قایق های کوچک تا قایق های بزرگ و مدرن متعلق به افراد ثروتمند و مشهور را خواهید دید. از لذت و هزینه قایق سواری در مارینا دبی که بگذریم، به دو خیابان پر زرق و برق و البته جذاب دبی می رسیم. دو خیابان در مارینا دبی که پر است از رستوران های خوب دبی، کافه ها و مغازه های مختلف. این دو خیابان در مارینا به نام های Marina Walk و Walk at JBR هستند.
چیزهایی که مارینا را شگفت انگیز کرده است، هتل ها و مناطق خصوصی ساخته شده در این منطقه است. این ساختمان ها در شب با نور پردازی رویایی و باور نکردنی دنیای دیگری را به رخ می کشد. سلفی های جذابی را در این خیابان با ساختمان های مدرن می توانید بگیرید.

سواحل دبی

Dubai Beaches

دبی دارای سواحل زیبایی ست که دسترسی به آنها برای عموم مردم آزاد است. در دبی می توانید یکی از چهار ساحل زیر را انتخاب کنید و یک روز عالی را در آنها سپری کنید.

ساحل کایت دبی

Kite Beach

ساحل جی بی آر دبی

JBR Open Beach

ساحل سانست دبی

Sunset Beach

پارک ساحلی المظار دبی

Al Mamzar Beach Park

اگر دوست دارید در یک ساحل ماسه ای، والیبال و یا موج سواری کنید ساحل کایت را انتخاب کنید. 

اگر می خواهید شاهد یک صحنه رمانتیک از غروب آفتاب دبی باشید، همانطور که از نامش پیداست به ساحل غروب آفتاب یا سانست بروید.

اگر می خواهید نظاره گر شهر مدرن دبی در کنار ساحل باشید، ساحل JBR و Al Mamzar در فاصله کمی از هتل معرف العرب قرار دارند. این دو ساحل به دلیل امکاناتی نظیر زمین بازی و تفریحات دبی برای کودکان از سواحل مناسب برای خانواده ها هستند.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب