بهترین مراکز خرید دبی

بهترین مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی

مرکز خرید امارات دبی

مرکز خرید امارت دبی به عنوان بزرگ ترین و مجلل ترین مراکز خرید دبی بعد از دبی مال Dubai Mall  از شهرت و محبوبیت ویژه ای برخوردار است. این مرکز خرید که دارای بیش از 450 فروشگاه بوده و یکی از برترین و بزرگ ترین فروشگاه های خاورمیانه می باشد.

در طول سفر خود با تور دبی حتما از دیدن ویژگی های منحصر به فرد مرکز خرید امارات حیرت زده خواهید شد. امکانات گردشی و تفریحی متنوع این مرکز خرید در میان بهترین برندهای روز دنیا، اسکی در میان برف ها و تپه هایی واقعی، شهربازی های دبی مثل مجیک پلنت، بیش از 80 نوع رستوران، مجتمع سینمایی و سالن تئاتر همه و همه بخشی دیگر از جذابیت های امارات مال را می سازند. 

مرکز خرید امارات دبی کجاست

امارات متحده عربی، دبی، امارات مال

اگر قصد گشت و گذار و خرید در مرکز خرید امارت را دارید می توانید با استفاده از مترو و یا اتوبوس به راحتی به آنجا برسید تنها کافیست به سمت ایستگاه امارت مال بروید. اما اگر که می خواهید با ماشین شخصی خود به این مرکز خرید بروید، از خیابان شیخ زاید به راحتی مرکز خرید امارات مال را می بینید. اگر از شهر ابوظبی به دبی می روید، به راحتی علائم و تابلوها را دنبال کنید و درست پیش از چهار راه چهارم به سمت راست بپیچید.

ساعت کاری مرکز خرید امارات دبی

مغازه ها یکشنبه تا چهارشنبه 10 الی 22 و پنجشنبه 10 الی 24
رستوران و فود کورت یکشنبه تا چهارشنبه 10 الی 22 و پنجشنبه 10 الی 24
پیست اسکی دبی یکشنبه تا چهارشنبه 10 الی 22 و پنجشنبه 10 الی 24
مجیک پلنت یکشنبه تا چهارشنبه 10الی 23 و پنجشنبه 10 الی 24
مرکز هنری و سالن تئاتر شنبه تا پنجشنبه 9 الی 22 و جمعه 14 الی 22
سینما ووکس 10 الی 1 نیمه شب
فروشگاه کارفور ساعت 9 الی 24 

جاهای دیدنی اطراف مرکز خرید امارات دبی

مرکز خرید امارات مال در مرکز شهر قرار دارد. از این رو می توان در اطراف این مجتمع از برخی جاذبه های گردشگری دبی نظیر جزیره پالم جمیرا، باغ گل معجزه دبی، برج خلیفه، آبنمای دبی و پارک آبی آتلانتیس دیدن کرد.

 

مرکز خرید فستیوال سنتر دبی

Dubai Festival City Mall

مرکز خرید فستیوال سنتر دبی یکی دیگر از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای افرادی که اهل خرید و گردش هستند می باشد و از همه مهمتر این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید دبی بوده که در آن می توان انواع کالاها از قبیل جواهرآلات، لوازم الکترونیکی، پوشاک و مواد غذایی را پیدا کرد. اگر چه قیمت اجناس در این مرکز خرید کمی بالا تر از دیگر بازار هاست اما در اغلب مواقع تخفیف ها و حراجی های خوبی را به خریداران ارائه می دهند. علاوه بر تجربه خریدی بی نظیر از معروف ترین و محبوب ترین برندها، طعم غذایی بی نظیری را در محوطه این مکان تجربه خواهید کرد. مرکز خرید فستیوال سنتر دبی به دلیل محوطه زیبا و چشم انداز وسیع و مسحور کننده ای که از تفریحگاه ساحلی دبی کریک دارد در میان گردشگران و مسافران تور دبی از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. از ویژگی های دیگر این مرکز خرید می توان به آب نمای مشهورش اشاره کرد.

فستیوال سنتر دبی به دو بخش تقسیم می شود. یکی فستيوال واتر‌ فرانت سنتر‌ که مرکز خرده فروشي مجلل بوده و دارای مجموعه ای از رستوران های خوب دبی و کافه‌ ها و امکانات تفريحي در داخل يک فضای عالی می باشد. بخش دیگر مرکز خريد فستيوال واتر فرانت‌ سنتر‌ دبی می باشد که شامل 600 فروشگاه، 100 رستوران، یک مجتمع سینمایی 12 پرده ای، سالن بولینگ و يک مرکز تفريحي وسيع و پارکينگ با ظرفيت 13000 اتومبيل می باشد. همچنین از تماشای مکان هایی نظیر فستیوال سیتی کرون پلازا دبی و ایونت سنتر که در نزدیکی این مرکز خرید مشهور هستند لذت خواهید برد.

مرکز خرید فستیوال سنتر دبی کجاست

امارات متحده عربی، دبی، جاده شیخ زاید، فستیوال سنتر.

برای رسیدن به این مرکز خرید بهترن راه استفاده از مترو دبی است، تنها کافیت در ایستگاه Festival center  از قطار پیاده شوید. 


مرکز خرید برجمان دبی

از قدیمی ترین مراکز خرید دبی می توان به مرکز خرید برجمان اشاره کرد. این مرکز خرید با 300 فروشگاه معتبر و 40 رستوران متنوع از برترین مراکز خرید دبی می باشد. اگر به دنبال اجناس و پوشاک مارک هستید، باید گفت مرکز خرید برجمان از بهترین ها در قیمتی متوسط برای شما آماده کرده است و مناسب ترین گزینه برای خرید اجناس برند و مد روز خواهد بود. 

مرکز خرید برجمان دبی کجاست

امارات متحد عربی، دبی، خیابان خلید بین الولید

مرکز خرید برجمان در موقعیت تجاری خوبی قرار دارد و برای خرید می توانید از 10 صبح الی 10 شب به راحتی با خط قرمز و سبز به ایستگاه برجمان (ایستگاه یک) برسید.


مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی

از دیگر مراکز خرید محبوب و مشهور 3 طبقه دبی، سیتی سنتر دیره می باشد که در قیمت های متوسط رو به گران، اجناس متنوعی را به مشتریان عرضه می کند. این مرکز خرید بزرگ با مساحت 120000 متر مربع دارای بیش از 350 فروشگاه از برند ها و مارک های مطرح دنیا بوده و دارای امکانات تفریحی مختلف نظیر هایپر مارکت کافور، مجتمع سینمایی با ۱۱ سالن با ظرفیت 3000 نفر، شهربازی سیاره جادو magic planet، سالن بولینگ و یک هتل 5 ستاره لوکس با 318 اتاق که از بهترین هتل های دبی می باشد.

مرکز خرید سیتی سنتر دبی کجاست

امارت متحده عربی، دبی، خیابان هشتم

از طریق تمامی وسایل عمومی سطح شهر می توانید به این مرکز خرید برسید. برای رسیدن به این مرکز خرید اگر از مترو استفاده می کنید در ایستگاه Deira City Centre سیتی سنتر دیره از مترو پیاده شوید و یا اگر با ماشین شخصی به سوی سیتی سنتر راهی شده اید، این مرکز را در خيابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور خواهید یافت. توجه داشته باشید که قبل از رانندگی در دبی حتما با قوانین رانندگی در دبی آشنا شوید.

 

مرکز خرید مارینا مال دبی

Dubai Marina Mall

در این مرکز خرید می توانید هر آن چه که نیاز دارید را از برندهای مطرح دنیا پیدا کنید. علاوه بر این، مسافران تور دبی می توانند در اینجا آسان تر خرید کنند چرا که تجار ایرانی زیادی در مارینا مال حضور دارند. این مرکز خرید چهار طبقه مانند دیگر مراکز خرید معروف دبی دارای امکانات تفریحی، آب نمای زیبا، فروشگاه های متنوع، کافه و رستوران، سینما و شهربازی مفرح می باشد. اما باید به این موضوع اشاره کرد که بازار ارزان دبی نیست و اجناس در قیمت بالایی به مشتریان عرضه می شود. از دیگر جاذبه های اینجا طراحی و دیزاین منحصر به فرد سقف آن و موقعیت این مرکز خرید است که در نزدیکی دریا در فاصله ی چند دقیقه ای از ساحل جمیرا واقع شده است. با خرید از ماریا مال از تماشای ساحل زیبای دریا نیز لذت خواهید برد.

مرکز خرید مارینا مال دبی کجاست

دبی، خیابان شیخ زاید

برای گشت و گذار و خرید در این مرکز خرید، به ایستگاه مترو رفته و در ایستگاه مترو جمیرا پیاده شوید. پس از 10 دقیقه پیاده روی به مارینا مال خواهید رسید. اما اگر می خواهید با تاکسی و یا ماشین شخصی به مارینا مال بروید باید در خیابان شیخ زاید به مسیر خود را ادامه دهید و از خروجی 32 خارج شوید تا در سمت راست مارینا مال را ببینید.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب