تفریحات دبی برای کودکان

تفریحات دبی برای کودکان

سفر به دبی با کودک

شاید در دبی و در شهری که به بهترین مقصد توریستی در جهان تبدیل شده است، انتخاب بین جاذبه های دیدنی برای بازدید سخت باشد و حال اگر این سفر شما به دبی همراه با فرزند دلبندتان است، انتخاب بین جاذبه های گردشگری دبی سخت تر نیز خواهد بود چرا که در این سفر همه افراد خانواده با هر سنی می خواهند سفری فرامش نشدنی را سپری کنند از این رو می بایست به جاهایی بروید که کل خانواده به یک اندازه از آن لذت ببرند. 

احتمالا که با ورود به دبی مدهوش برج های بلند، شهر فوق لوکس و سواحل لوکس دبی خواهید شد، اما فراموش نکنید که این سفر به دبی با کودکان است و بازدید از بیشتر اماکن دیدنی دبی ممکن است برای آنها کسل کننده باشد. خوب خودتان هم خوب می دانید که عواقب بی حوصلگی بچه ها چیست، پس اگر به دنبال سفری عالی به دبی با کودک خود هستید، بازدید از این 5 جاذبه دیدنی دبی را فراموش نکنید.

جاهای دیدنی دبی برای کودکان

پارک‌ های آبی دبی

زیبایی امارات متحده عربی این است که همیشه فصل تابستان است و همه تفریحات تابستانی در آن داغ است. از پارک‌های آبی همیشه باز گرفته تا انواع تفریحات آبی. پارک‌های آبی، وایلد وادی دبی، دنیای آبی یاس و Aquaventure، بعضی از اماکن مورد علاقه گردشگران در هر سنی هستند. در پارک آبی دبی آدرنالین خود را در Leap of Faith یا Tower of Poseidon، بزرگترین سرسره آبی جهان بالا ببرید و هیجان واقعی را حس کنید. حتی اگر از هیجان خسته شدید، می‌توانید یک جا لم داده و غذا بخورید و یا با دلفین‌ ها در خلیج Dolphin Bay Aquaventure بازی کنید. توریستان و ساکنین دبی برای فرار از شلوغی شهر به پارکی مانند Dreamland Aqua Park و پارک وادی اَدوِنچِر می روند. پارک Dreamland Aqua یکی از اولین پارک‌ های آبی در امارات متحده عربی است که در پارک وادی اَدوِنچِر می‌توانید از انواع ورزش‌های آبی مانند موج‌سواری یا قایقرانی لذت ببرید.

اسکی روی یخ دبی 

اسکی دبی واقع در مرکز خرید امارات، اولین و تنها سالن اسکی داخل امارات متحده عربی است و در طول تمام روز های سال باز است. اگر می خواهید از گرمای دبی فرار کنید، اسکی برای دوری از گرمای تابستان، یک گزینه اساسی و بسیار مناسب است. شما می‌توانید اسکیت، اسنوبرد، سورتمه سواری و حتی زیپ لاین انجام دهید. در سالن اسکی دبی نگران محدودیت های سنی نیز نباشید. از کودکان در تمام سنین استقبال می‌شود و حتی اگر از برف بازی خسته شدید می توانید یک‌ جا بنشینید و پنگوئن‌ های بازیگوش را تماشا کنید.

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی

یکی دیگر از ماجراجویی های داغ در بهترین مراکز خرید دبی، آکواریوم دبی و باغ وحش در دنیای زیر آب است. خود را برای سیاحت و کشف دنیای آبزیان، ملاقات با صدف‌ ها و پنگوئن‌ های محلی و قدم‌ زنی در تونلی که از بزرگترین آکواریوم‌ های داخل سالن در جهان است آماده کنید. بچه ها حتما از تماشای دنیای زیر آب هیجان زده خواهند شد. این آکواریوم مکانی مناسب برای گذران زمان در مسیر بازدید از برج خلیفه است.

آکواریوم دبی کجاست

Dubai Aquarium & Underwater Zoo, Ground & Level 2, The Dubai Mall, Dubai, United Arab Emirates, +971 4 448 5200

پیست اسکی دبی

یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ بچه‌ها در دبی، بازدید از زمین اسکی دبی مال است. این مکان در تمام روز های هفته باز است، دبی مال یکی از بزرگترین‌ مراکز خرید دبی و البته یکی از جالب‌ ترین آنهاست. از کودکان گرفته تا بزرگسالان همه از زمین اسکی دبی لذت می برند. حتی اگر به دنبال هیجان اسکی نباشید هم پنگوئن های کوچک یا سورتمه برای شما حتما جذاب خواهد بود. قیمت بلیط‌ ها با توجه به سن فرد متغیر است. می توانید کفش اسکی اجاره کرده و اگر این تجربه اول اسکی شماست، در کلاس های عمومی اسکی شرکت کنید.  

پیست اسکی دبی کجاست

Dubai Ice Rink, Doha St, Dubai, United Arab Emirates, +971 4 448 5111

سافاری دبی

در طول سفر خود با فرزند دلبندتان روزی را در بیابان امارات متحده عربی به همراه موسیقی، شام و نقاشی حنا، و غلتیدن در شن و ماسه بگذرانید. اگر چه حقیقتا فعالیت های خاصی برای کودکان در بیابان های دبی وجود ندارد، اما شتر سواری، شن سورای و ماسه‌ سواری به اندازه کافی برای آنها جذاب خواهد بود. می توانید لیست برنامه کامل سافاری را در صفحه "سافاری دبی" با جزئیات کامل تری ببینید.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب