دبی کریک

دبی کریک

دبی کریک کجاست

Dubai Creek

 دبی کریک یا خور دبی یکی از نقاط پر طرفدار و جذاب برای مردم محلی دبی و توریست های تور دبی است که به دو قسمت اصلی دیره و بور دبی تقسیم میشود، در نهر دبی قایق سواری کنید و از انواع تفریحات دبی لذت ببرید. هزینه تفریحات آبی برای بیشتر مردم هزینه ای معقول است. در طول سفر با تور دبی، شب های زنده و مفرحی را می توانید بر روی قایق های این منطقه با جشن ها و مراسمات شاد و مفرح سپری کنید، در خور دبی ریلکس کنید و از تفریحات دبی لذت ببرید. 

خور دبی یکی از جاذبه های دبی است که حدود یک سال است در دبی ساخته شده است. اما جالب است که چطور به این سرعت توانسته اند این مکان به این زیبایی و جذابی را بسازند. بی اغراق می توان گفت که در خور دبی زیباترین مکان های پیاده روی در دبی، بهترین رستوران ها برای خوردن غذا و زیباترین هتل های دبی را می توان دید. 

جاذبه های کریک دبی

Dubai Creek

در طول سفر به دبی، کریک را فراموش نکنید. به شما توصیه می کنیم که سفر خود را با بور دبی و یا دیره شروع کنید. برای رسیدن به آنجا می توانید به راحتی با مترو به آنجا برسید، تنها کافیست که در ایستگاه مترو Al Ghubaiba پیاده شوید.

در حالیکه در بور دبی هستید در بازار مینا Meena و بازار پارچه دبی به گشت و گذار بپردازید، از موزه دبی بازدید کنید. موزه در صبح های روز جمعه بسته است و از ساعت 15 می توانید از این موزه تماشایی دیدن کنید.

با قایق های چوبی از سویی به سوی دیگر بروید و دبی را از زاویه ای جدید ببینید.

هنگامی که در دیره دبی هستید، گشت و گذار در بازار طلا دبی و بازار ادویه دبی را نیز از دست ندهید. 

پیاده روی و عکاسی در پارک کریک دبی را فراموش نکنید.

پارک کریک دبی

Dubai Creek Park

پارک کریک دبی که در قلب شهر دبی واقع شده است یکی از پارک های جدید دبی است. پارک کریک دبی یکی از پارک های مناسب برای خانواده ها و افراد با همه سنین است. از باد های خنکی که از سمت کریک می وزد و از خنکی هوا لذت ببرید و در ماسه های نرم و سفید ساحل پیاده روی کنید، در واقع پارک کریک، یکی از بهترین مکان های آرام و زیبا برای فرار از شلوغی دبی است. دوچرخه کرایه کنید و در طبیعت و فضای زیبای پارک لحظاتی شاد را سپری کنید. این پارک یکی از پارک های مورد علاقه بچه ها نیز می باشد. در طول سفر با تور دبی، تمام افراد خانوده لحظاتی شاد را سپری خواهند کرد و بچه ها در فضای بازی مخصوص کودکان در فضایی امن و محیطی آرام برای ساعت ها سرگرم بازی خواهند شد. 

هر ساله در اواسط ماه فوریه فستیوال کایت در این پارک برگزار می گردد، اگر مصادف با تاریخ فستیوال کایت دبی سفر می کنید به شما توصیه می کنیم که این فستیوال جالب در پارک کریک را از دست ندهید.

ساعات بازدید از پارک کریک دبی همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب و در روز های 5شنبه تا شنبه در ساعات 8 صبح الی 11:30 شب می باشد.

تلکابین کریک دبی یکی از جاذبه های منحصر به فرد پارک کریک دبی است. استفاده از تلکابین های پارک همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب میسر می باشد.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب