رستوران های دبی

رستوران های دبی

بهترین رستوران های دبی 

زمانی که صحبت از غذا می شود دبی تنها شهری ست که بیش از هر شهر مدرن دیگری می توان در آن رستوران های عجیب و غریب و منحصر به فرد از سرتاسر دنیا پیدا کرد. در طول سفر با تورهای ارزان دبی در رستوران هایی غذا بخورید که در آنها بهترین غذا ها توسط متخصص ترین آشپز های ملی سراسر دنیا و یا آشپز های ماهر عربی سرو می شود. رستوران های برتر دبی چیزی بیش از یک مکان ساده برای صرف غذاست. رستوران های دبی با دکوراسیون و دیزاین بسیار شگفت انگیز و متحیر کننده خاطره ای به یاد ماندنی را در ذهن مسافران تور دبی به جا می گذارند. به جرات می توان گفت که این رستوران ها به دلیل فضا و محیط مدرن و تماشایی در موازات ارائه لذیذ ترین غذا ها از جاذبه های گردشگری دبی نیز محسوب می شوند. در ادامه به بهترین و معروف ترین رستوران های دبی اشاره میکنیم. با ما همراه باشید.

رستوران پیرچیک دبی

Pierchic Restaurant

یکی از بهترین غذاهای دریایی در دبی توسط همین رستوران بی نظیر سرو می شود. این رستوران پیش از این نیز به عنوان بهترین رستوران دریایی Time Out دبی شناخته شده است.
فضای اسکله این رستوران مناسب برای یک سفر عاشقانه دبی است. فضایی دور از سر و صدای شهر و شلوغی دبی در کنار ساحل خلیج فارس. پیشنهاد می شود غذای دریایی این رستوران منحصر به فرد را از دست ندهید.

آدرس و تلفن رستوران پیرچیک دبی

دبی، رستوران جمیرا، مادینت

3232 4432 971+ 

رستوران آل ماهارا دبی

AL Mahara
غذای دریایی لوکس را باید در این رستوران امتحان کرد. این رستوران نه زیر آب است و نه یک زیر دریایی است که شما را حیرت انگیز کند. اما با این وجود، یک ناهار خوری فوق العاده و منحصر به فرد در آکواریوم وسیع است که تماشای صحنه ای بی نظیر از ناتان آفلاتو Al Mahara را برای شما به ارمغان  آورده است. سرآشپز معروف بریتانیایی Michelin بر طعم بی نظیر غذا ها تاکید دارد و می گوید، طعم بی نظیر غذاها خود گویای کیفیت مواد اولیه غذا هاست. 

رستوران اوزون دبی

EAUZONE

در طول روز آرامش مطلق را در فضای این رستوران حس خواهید کرد. آرامش دریا و Royal Mirage اما پس از غروب آفتاب، فضای این رستوران به همین آرامی باقی نمی ماند. طراحی زیبا در اطراف استخر، آب شفاف شناور، پیاده روی پیچیده در کنار استخر همه و همه به زیبایی این رستوران افزوده است. راه پیاده رو به سمت درب ورودی این رستوران که در آن یک نوار گاه به گاه و یک عرشه پر زرق و برق دار کنار استخر وجود دارد نشان دهنده این است که شما وارد یک رستوران لوکس و مدرن می شوید که در آن بهترین غذا های آسیایی سرو می شود.

آدرس و تلفن رستوران اوزون دبی

One & Only Royal Mirage

9999  399 4 397+ 

رستوران فرانسوی دبی

LA PETITE MAISON
این رستوران با طراحی فوق العاده در DIFC و سبک آشپزی مدیترانیه بهترین سرو کننده غذاهای مدیترانه ای در دنیاست. مواد غذایی محلی به ویژه آرتیشو، سیب زمینی، لیمو، زیتون، گوجه فرنگی، فلفل و گویرل همه و همه در پخت غذا های سالم، غذاهای دریایی، گوشت و پاستا استفاده می شود. در این رستوران می توانید بدون نگرانی از رژیم غذایی، سالم ترین غذاهای دبی را با بهترین طعم و لذیذ ترین مزه ها نوش جان کنید.

آدرس و تلفن رستوران LA PETITE MAISON دبی

دبی، مرکز اقتصادی دبی، درگاه باجه شماره 8

0505 439 4 971+ 

رستوران الحمدیه دبی

Al Hadheerah

این رستوران در واقع امضاء توچال باب الشام است که معمولا اولین رستوران انتخابی مسافرین تور دبی است و تنها 60 دقیقه از فرودگاه دبی فاصله دارد. در این رستوران در یک مجتمع پنهانی در میان تپه های شن و ماسه تصویری واقعی از دبی را شاهد خواهید بود.
در این رستوران شگفت انگیز از طعم بی نظیر غذا های سنتی لذیذ عربی لذت خواهید برد و با نمایش های اصیل و زیبای عربی نظیر اسب سواری و بازی اسباب بازی، نمایش رقص عربی، لحظات خوشی خواهید داشت و برای ساعت هایی سرگرم خواهید شد.

آدرس و تلفن رستوران الحمدیه دبی

دبی، باب الشمس

6194 4809 971+ 

رستوران ژنگ هیز دبی

ZHENG HE'S
این رستوران با سبک چینی، ترکیب غذا های مدرن غربی با طعم های چینی قدیمی را ارائه می دهد.
فضا و محیط زیبای این رستوران در کنار اسکله فضای ساده باستانی را در کنار منظره ای از برج العرب و خلیج فارس حفظ کرده و به شما هدیه می کند.

آدرس و تلفن رستوران ZHENG HE'S دبی

دبی، جزیره جمیرا، مدینت، Mina A’ Salam

3232 4432 971+ 

رستوران نوبو دبی

NOBU

به سبک هتل آتلانتیس، رستوران نوبو سبک و استایل ژاپنی را با سبک مدرن عربی ترکیب کرده است.
در این رستوران می توانید از طعم انواع سوشی در محیطی شیک لذت ببرید. در این رستوران محیطی خصوصی برای تجمع های صمیمی تر نیز تعبیه شده است. علاوه بر این کلاس های آشپزی نیز در اولین شنبه هر ماه در این رستوران ژاپنی مدرن تشکیل می شود و به مهمانان اجازه داده می شود تا از اسرار نهان این رستوران مشهور جهان، که توسط Nobu Matsuhisa سرآشپز مشهور جهانی ایجاد شده سر در آورند.

آدرس و تلفن رستوران نو.بو - NOBU دبی :

دبی، جزیره جمیرا، هتل آتلانتیس

1166 4426 971 +

رستوران تيپتارا دبی

Thiptara
این رستوران واقع در مرکز شهر دبی و متخصص در سرو انواع غذا های تایلندی با تمرکز بر استایل غذای دریایی بانکوک است.
این رستوران با استفاده از قانون سحر و جادو آب یک فضای کاملا رمانتیک و عاشقانه را فراهم آورده است. Chaiwat Kawikitpraphat آشپز اجرایی تیپتارا منویی ایجاد کرده است که به سنت های آشپزی تایلندی احترام می گذارد و طیف وسیعی از غذا های تازه و طعم دار تایلندی را سرو می کند.

آدرس و تلفن رستوران تيپتارا دبی

دبی، Ground Level, Palace Downtown

3444 3888 971+

رستوران بودا بار دبی

BUDDHA BAR

بی اغراق این رستوران یکی از بهترین رستوران های دبی است. رستوران بودا بار در هتل Grosvenor House واقع شده است و نام این رستوران از مجسمه غول پیکر بودا که در این مکان با شکوه قرار دارد گرفنه شده است.
این رستوران دارای سه محل برگزاری، یک رستوران، بار و سالن فضای باز در دریای عربی می باشد و به دلیل غذا های منحصر به فرد، فضای آرام و بی نظیر به شهرت رسیده است. در این رستوران فوق العاده می توانید انواع غذا ها از سوشی گرفته تا غذا های چینی و تایلندی را در فضایی شیک میل کنید.

آدرس و تلفن رستوران بودا بار دبی

دبی، دبی مارینا، هتل Grosvenor House

000 176 143 971+ 

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب